خدمات پس از فروش پرنیان استيل ضمن تشکر و قدرداني از انتخاب شما، افتخار دارد که در طول مدت استفاده از محصولات پرنیان استيل همراه شما باشد.

خدمات پس از فروش در راستاي خط مشي سازمان مبني بر رضايتمندي مشتريان به عنوان حامي و نماينده شما مصرف کننده گرامي در شرکت استقرار يافته است و در راستاي بهبود مديريت ارتباط با مشتري در جهت بهبود تعامل ميان مشتريان و شرکت در جهت تسهيل ارائه خدمت و دريافت شکايات، انتقادات و پيشنهادات سازنده اقدام به پايه گذاري خدمات بر مبناي مرکز تماس، جهت ثبت و پيگيري تمامي تماسهاي مشتريان در سراسر ايران نموده است.

ايجاد محيطي مشتري محور و ارائه زمينه هاي لازم براي دريافت و پيگيري بازخوردهاي مشتريان و ايجاد فضاي امن و مورد اعتماد مشتريان در راستاي رازداري هويت و شکايت آنان جز خط مشي سازماني ما مي باشد

خدمات پس از فروش
- اعتبار ضمانت اجاق گاز از تاريخ نصب 18 ماه مي باشد
- اعتبار ضمانت هود از تاريخ نصب 24 ماه مي باشد
- اعتبار ضمانت فر از تاريخ نصب 18 ماه مي باشد
- اعتبار ضمانت سينک استيل از تاريخ خريد 10 سال مي باشد
- اعتبار سينک شيشه اي از تاريخ خريد يکسال مي باشد
- اعتبار ضمانت قطعات تعويض شده از تاريخ تعويض 6 ماه مي باشد
- مدت زمان پشتيباني از محصولات حداقل 10 سال مي باشد.
شرايط ضمانت
1- محصولات شامل گارانتي مي باشد توسط خدمات مرکزي پرنیان استيل نصب و راه اندازي شده باشد.
2- ضمانت محصولات شامل تعويض دستگاه نمي باشد و فقط تعويض قطعه و رفع عيب در مدت ضمانت را شامل مي شود.
   * تعوض محصول شامل محصولاتي است که غيرقابل تعمير بوده و يا محصولاتي که پس از ارسال گزارش کارشناسي توسط خدمات مرکزي  
      تائيد گردد.
3- ضمانت محصولات خسارات ناشي از سوانح طبيعي و نوسانات برق و استفاده نادرست و سهل انگاري را شامل نمي شود.
راهنماي شکايت
تعريف شکايت:
به هر گونه نارضايتي از کيفيت محصول، ارائه خدمت و ... از جانب مشتري شکايت گفته شده و مشتري مي تواند با ثبت شکايت و دريافت کد رهگيري شکايت خود را از طريق دفتر مرکزي خدمات پيگيري نمايد.
نمونه هاي شکايت:
1- خدمات فراهم نشده/ناقص فراهم شده است
2- تاخير در ارائه خدمت
3- آسيب هاي وارده به محصول
4- امتناع از تعهد به ضمانت
5- امتناع از ارائه خدمت
6- اطلاعات نادرست
7- اطلاعات ناکافي
8- قيمت
9- کوتاهي در اجراي تعهدات
10- تاخير در رسيدگي به شکايات
راه هاي ارتباطي:
جهت اعلام شکايت مي توانيد با شماره 26412001-021 يا با ارسال C به سامانه 10007924 شکايت خود را ثبت نمائيد.
راهنماي نصب:
براي نصب محصولات پرنیان استيل با توجه به نکات ذيل از دو روش زير مي توان استفاده کرد؛
1- تماس با خدمات پس از فروش مرکزي پرنیان استيل با شماره 26412001 - 021
2- ارسال حرف R به سامانه 10007924
  • هزينه ها
1- هزينه نصب : هزينه  نصب محصولات پرنیان استيل  رايگان مي باشد.
2- هزينه اياب ذهاب :
                            هزينه اياب و ذهاب موارد ذيل رايگان مي باشد:
                           1- اياب و ذهاب هنگام نصب
                           2- اياب و ذهاب خدمات تعمير و کارشناسي تا 2 ماه بعد از نصب
                           3- اياب و ذهاب حضور مجدد نماينده خدمات به دليل کسري يا نقص فني در هنگام نصب
                          هزينه اياب و ذهاب موار ذيل از مشتري دريافت مي گردد: 
                          1- حضور مجدد نماينده خدمات براي نصب به دليل مشکلات از جانب مشتري مثل عدم رعايت نکات نصب
                          2- اياب و ذهاب براي تعميرات 
                          3- اياب و ذهاب در تعميرات در مدت زمان دو ماه بعد از نصب به دليل مشکلات به وجود آمده به دليل عدم استفاده صحيح از محصول
3- هزينه لوازم مصرفي و ساير خدمات (لوله کشي، سيم کشي ، سوراخکاري) ؛ با توافق مشتري قبل از انجام کار مي باشد.
مدت زمان ارائه خدمت
نصب  و تعمير: حداکثر 24 ساعت بعد از ثبت اطلاعات مشتري در خدمات مرکزي پرنیان استيل
* نکته : در مواردي که ارائه خدمت نياز به قطعه باشد مدت زمان حداکثر 72 ساعت

راه های ارتباطی

تلفن دفتر مرکزی

۰۲۱-۲۶۴۲۱۸۰۶

تلفن دفتر مرکزي خدمات پس از فروش

۰۲۱-۲۶۴۱۱۸۴۳

انتقادات و پيشنهادات

۰۹۱۲۱۸۸۷۷۵۲

سامانه پيام کوتاه

۱۰۰۰۷۹۲۴
سرویس کاران برتر

کیوان مرادی-کرمان

93%

محمد عمويي-رشت

91%

رجبعلي قنبري نيا-بابل

90%

محمدرضا انتظاري-يزد

99%

محمد رحيمي-قشم

97%

محمد تقي سجاديان-مرودشت

97%

مهدي جامه بزرگ-همدان

96%

کیوان مرادی-کرمان

93%

به منظور تشکر و قدرداني از نمايندگاني که در طول همکاري از تمامي جهات به نحو احسن با ما در مسير ارائه خدمات بهتر و شايسته تر همکاري نموده اند، اقدام به ارزيابي و انتخاب سرويسکاران برتر و نمونه نموده ايم.
جوايز اهدايي به شرح ذيل مي باشد:
1- تور تفريحي خارج از کشور
2- لپ تاپ
3- تبلت
4- تلفن همراه
5- دوربين عکاسي
6- لوازم خانگي
7- و ...
موارد مورد ارزيابي شامل موارد ذيل مي باشد:
1- رضايت مندي مشتريان
2- مدت زمان ارائه خدمت (نصب/تعمير)
3- شکايات مشتريان
4- تعيين تکليف آدرس ها به صورت sms
5- پيگيري به موقع درخواست قطعه مشتريان
6- تشخيص درست خرابي و قطعه
7- ارسال به موقع فاکتور و داغي (قطعات مستعمل) با درج مشخصات کامل
8- و ...

تماس با ما

شرکت پرنیان استیل

تهران - خیابان شریعتی - خیابان ظفر

خیابان سنجابی - نرسیده به میدان مینا

شماره 35 - طبقه اول - واحد 2

۱۸۰۶ ۴۲ ۲۶ ۰۲۱

P.info@parniansteel.ir